joi, 17 noiembrie 2011

M-am hotarit!

O zi frumoasa te poate inspira.
Asa mi-a venit ideea de a-mi face un blog pe care sa il fac public, si pe care sa postez retetele pe care le prepar, fara pretentia unei mari bucatarese.
Sint retete pregatite de mine in caldura caminului, care de-a lungul timpului mi-au adus aprecierea familiei, oferind  multe momente de bucurie si marcind diverse evenimente din viata noastra.
Multe din secretele acestor retete mi-au fost impartasite cu mare drag de catre o persoana importanta din viata mea, a carei amintire o port cu mult respect in suflet, soacra mea.
Fortata sa isi abandoneze gospodaria bogata si sa ia calea pribegiei in vremuri tulburi pentru tara ei, a adus cu ea obiceiurile locului unde s-a nascut si a trait jumatate din viata ei intelegind sa ia totul de la capat dar hotarita sa nu uite nimic, si mi-a incredintat cu rabdare tot ceea ce stia.
Asa se face ca retetele mele poarta amprenta bucatariei grecesti,  ipeirotiki.

Astept cu mare drag sa va alaturati acestui blog, adaugind retetele voastre si impartasindu-va experientele din bucatarie, si imi exprim speranta ca, poate in timp, sa alcatuim o echipa gata sa isi demonstreze si sa isi etaleze aptitudinile culinare. De ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu