luni, 9 ianuarie 2012

Aperitive pentru sarbatori

Onomastica la greci este mult mai importantă decât ziua de naştere. Si cum pe sfintul meu il cheama Iannis si eu am sarbatorit de Sf. Ion.
Ba chiar am avut doi sarbatoriti, si asta pentru ca primul nepot poarta numele bunicului.
Asa ca, am fost destul de ocupata cu pregatirile.
Cu mult entuziasm si afectiune am preparat citeva aperitive marunte dar apetisante, pe care am cautat sa le prezint intr-un mod cit mai imbietor.
Sper ca am reusit pentru ca in foarte scurt timp s-au epuizat.

Gustare traditionala


Aici contributia mea consta in prezentarea preparatelor, pentru pregatirea carora are meritul fiica mea cea mare.
Pe platou am asezat feliute de cirnati de casa usor afumati garnisiti cu gogosari si castraveti conservati tot de ea, din productia proprie, si feliute de sunca fiarta si condimentata cu cimbru si piper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu