luni, 9 ianuarie 2012

Salata de vinete

Am avut vinete coapte in congelator pregatite din toamna.
Asa ca, mi-a fost foarte la indemina sa pregatesc aceasta salata delicioasa si sanatoasa.


Am lasat sa se decongeleze vinetele.
Le-am scurs si intre timp am pus o tigaie pe foc in care am turnat doua linguri de ulei sa se incinga.
Am pus vinetele scurse in tigaie si le-am calit pina nu au mai avut nici un strop de apa.
Apoi le-am lasat sa se raceasca.
In timpul acesta am curatat si tocat marunt o ceapa.
Cind vinete s-au racorit suficient am adaugat incet cite putin ulei amestecind energic ca sa se incorporeze, am dres de sare si am adaugat ceapa tocata, amestecind continuu.
Le-am pus intr-un vas la frigider pentru ca sa se lege si ceapa sa isi lase aroma.
Am pregatit feliute de piine de secara pe care le-am taiat cu o forma, pentru aspect, apoi cu ajutorul spritului am pus gramajoare de salata si am decorat cu ceapa taiata rondela subtire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu